fbpx

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Op de pagina veel gestelde vragen kan je de antwoorden vinden van vragen die vaak gesteld worden. Klik op de vraag waarvan je het antwoord wilt weten en het antwoord verschijnt onder de vraag. Staat je vraag niet tussen de veel gestelde vragen neem dan contact op met onze klantenservice

Online bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Via de BeddenSter kan je eenvoudig en veilig online bestellen. Hiervoor plaats je het gewenste product(en) in de winkelwagen. Daarna kan je het gehele bestelproces doorlopen. Mocht je vragen hebben of niet in de gelegenheid zijn om een online bestelling te plaatsen, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt via de BeddenSter op verschillende methodes betalen. De verschillende betaalmogelijkheden zijn: IDEAL, Bancontact, Creditcard, Klarna, Paypal of bij levering. Meer informatie over de betaalmogelijkheden kan je vinden via de volgende link Betaalmogelijkheden 

Zijn de vermelde prijzen inclusief btw?

Alle prijzen op BeddenSter zijn inclusief btw. In je winkelwagen kan je gemakkelijk het betaalde btw-bedrag terugvinden. Op de factuur is het btw bedrag zichtbaar. Zakelijke klanten kunnen hun bedrijfsgegevens op de factuur zetten, zodat zij het btw-bedrag kunnen terugvragen.

Wat is de garantie van de producten bij de BeddenSter?

De gestelde garantie bedraagt 2 jaar op de producten. Uitsluitend op producten waarbij anders is gemeld. Bij de productspecificaties kan je de geldende garantietermijn vinden. Wanneer je aanspraak wilt maken voor een garantie verzoek kan je deze kenbaar maken bij onze klantenservices. Wij vragen om dit schriftelijk te doen via de mail. Het emailadres is info@beddenster.nl.  De volgende omstandigheden zijn uitgesloten voor garantie:

– Normale slijtage door gebruik

-Wanneer de originele aankoopfactuur niet meer aanwezig is of deze onleesbaar is gemaakt

-Wanneer de producten onzorgvuldige zijn gebruikt

-Wanneer er sprake is van beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid

-Wanneer er sprake is van (b.v. blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etc.)

-Wanneer er herstel of andere werkzaamheden aan het artikel zijn uitgevoerd, zonder voorafgaande toestemming van de BeddenSter.

Bezorgen en leveren

Wat zijn de bezorgkosten voor grote artikelen?

Alle grote producten zoals bedden, boxsprings, matrassen en lattenbodems worden bezorgd door de leverancier middels een gespecialiseerd transportbedrijf. De bezorgkosten voor grote producten is gratis. Voor leveringen in België en de Waddeneilanden wordt een toeslag berekend van € 24,95.

Wat is het bezorg gebied van de BeddenSter?

In principe bezorgd de BeddenSter enkel in Nederland en België. Voor de Waddeneilanden en België wordt er een kleine toeslag gerekend. Mocht je graag onze artikelen willen ontvangen in een ander land neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen onze uiterste best doen om een oplossing te zoeken.

Wat zijn de bezorgkosten voor kleine artikelen?

Bestellingen van kleinere producten zoals bedtextiel, dekbedden, hoofdkussens, hoeslakens en moltons worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL of DHL. Hiervoor wordt standaard € 5,95 verzendkosten berekend.

Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van alle artikelen is tussen de 1 en 5 werkdagen. Wanneer de levertijd afwijkt zal dit worden aangeven op de website.

Hoe gaat de levering van mijn bestelde product?

Kleine artikelen worden bezorgd wie PostNL. Wanneer de producten klaar zijn voor verzending ontvang je een track and trace code. Met deze code kan je jouw bestelling volgen.

Voor de grotere artikelen zullen wij contact met je opnemen voor een levering afspraak. Binnen 48 uur na bevestiging van je bestelling, zal één van onze medewerker contact met je opnemen per telefoon of via mail.  Je ontvangt een tijdvak wanneer de bestelling geleverd zal gaan worden.

Tot waar wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestelling worden geleverd tot de drempel van de eerste deur. Mocht je de producten geleverd willen hebben op een andere etage of passen de producten niet door de deur. Neem dan van tevoren contact met onze klantenservice op. Wij zullen kijken of er een oplossing mogelijk is. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden.

Wat moet ik doen als ik de bezorgers/aflevering gemist heb?

Je dient op de afgesproken dag en tijdstip thuis zijn. Mocht je niet aanwezig zijn wanneer onze bezorger bij je langs is gekomen, zal één van onze klantenservice medewerkers zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Voor het niet in ontvangst nemen van de producten op de afgesproken tijd en dag, zullen er retour en nieuwe verzendkosten inrekening worden gebracht aan de klant.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Je kan grote artikelen uiterlijk 3 dagen voor het afgesproken bezorgafspraak wijzigen. Wanneer de wijziging te laat is doorgegeven of wanneer er verkeerde adresgegevens zijn doorgegeven zullen er kosten in rekening worden gebracht.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is afgeleverd

Wanneer je bestelde producten beschadigd zijn afgeleverd, verzoeken wij je zo snel mogelijk binnen 14 dagen je schademelding kenbaar te maken bij onze klantenservices per mail. Wij zullen gezamenlijk naar een oplossing zoeken. Het emailadres waar de melding naar toegestuurd kan worden in klantenservice@beddenster.nl

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder reden van opgaven annuleren. Je kunt de retour zending aanmelden via (retouren@beddenster). Bij het aanmelden van de retourzending zal het retourformulier moeten worden toegevoegd. Het retourformulier zal ook moeten worden toegevoegd bij de zending. Wanneer de retourzending niet is aangemeld via de mail met het bijhorende retourformulier en er geen retourformulier bij de zending zit, kan helaas de retourzending niet in behandeling worden genomen.

Wanneer wij de retourzending hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag retourneren. Het retour bedrag kan je uiterlijk binnen 30 dagen op je rekening ontvangen.

Voor meer informatie over het retour sturen van producten verwijzen wij je door naar Ruilen en retourneren

Overige vragen

Hoe kunnen de producten op BeddenSter.nl zo scherp geprijsd zijn?

Door de ruim 80 jaar ervaring hebben wij goede en lange relaties met onze fabrikanten kunnen opbouwen. Daarnaast hebben wij door onze grote inkoop volumes de beste prijs. Ook besparen wij veel hoge kosten, omdat wij alleen actief zijn online. Zo hoeven wij geen dure showrooms en extra personeel te betalen. Van deze kostenbesparingen en goede inkoopprijzen profiteer jij van mee.

Zijn de medewerkers van de BeddenSter betrouwbaar en deskundig?

Klanten staan voor de BeddenSter centraal. Hierdoor zullen wij altijd er alles aan doen om een lach op het gezicht van onze klanten te krijgen. Door de ruim 80 jarige ervaring in de meubelbranche kan de BeddenSter altijd het beste advies geven. Om de betrouwbaarheid te waarborgen vragen wij alle klanten op een review achter te laten bij Trustpilot. Hierdoor kunnen wij altijd leren en beter worden van de inbreng van onze klanten.

Waar kan ik de Algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden kan je vinden via de onderstaande knop.

Algemene voorwaarden

Mocht je vragen hebben over de algemene voorwaarden neem dan contact met onze klantenservice op.

Heeft de BeddenSter een winkel?

De BeddenSter heeft op dit moment nog geen winkel. Wel zijn er toekomstplannen voor een winkel. Mocht je de bestelling willen ophalen ben je altijd welkom bij ons magazijn. Hiervoor dien je wel een ophaalafspraak te maken met onze klantenservice.

Geen producten in het winkelwagentje